Het is al even geleden dat ik heb gereageerd en er is een hoop gebeurd in de tussentijd.
12 juni hebben we deze plek verlaten. We hebben een horrorwinter achter de rug met veel water en stress vanwege overstroming en ik zag het niet zitten dat nog een winter te doen. Daarbij betaalde ik een behoorlijk bedrag per maand. En alles bij elkaar was ik er wel klaar mee. Maar ja, wat dan?
Ik ben in de buurt gaan rondkijken en rondmailen en ik heb de loterij gewonnen (figuurlijk). Kennissen van ons hebben een stukje grond met 2 shetlanders, maar het wordt ze teveel (geen paardenmensen). Ik zocht een stukje grond. We zijn om de tafel gegaan met onze wensen en dat kwam overeen. Ik heb ongeveer carte blanche gekregen. En 12 juni zijn we dus verhuisd. We hebben van de wei met prikkeldraad een prachtig equihabitat gemaakt. En we zijn nog lang niet klaar. Ik zal over dat proces een apart topic openen. Ik ben zo blij met dit plekje. Op 5 minuten fietsen van huis, hoge zandgrond en alle mogelijkheden om het aan te passen zoals ik wil en bij mijn paarden past. Zo blij mee!