Miranda Nooooo! Mijn favoriet eruit. Edith staat nu echt helemaal onderaan in mijn lijst, wat een onsportieve en irritante manier. Niet tof.
Tezzy Ik heb net teruggekeken, had gister wat anders. Maar neeeeeee niet Hugo! De mix is ook wel echt pff stom!
Miranda Noo Hugo is gewoon enthousiast π Ik heb het idee dat Niels er zelf uit gaat, omdat hij toch best heimwee heeft en ik vind hem niet heel erg happy eigenlijk. Ga maar even een nieuwe favoriet uitzoeken nu ππ
Miranda Echt he! Ik zat ook echt tot het einde met grote ogen te kijken. Wel jammer dat Carlos eruit is, vond hem op zich wel sportief en een kans hebben.
Tezzy Maar echt! Normaal wil ik nog wel eens multitasken tijdens een aflevering, dat was nu niet aan de orde! Ben benieuwd hoe Edith nu gaat overleven, die ligt volgens mij niet lekker in de groep en de beelden van volgende week lieten zien dat daar wel iets gaat spelen
Miranda Daar heeft ze het zelf (helaas) ook wel een beetje naar gemaakt denk ik. Ik vond het afkraken van Hugo zo vreselijk onsportief π
Tezzy Wow! Deze twist zag ik niet aankomen.. Wel een enorm toffe proef. Al was het niet helemaal eerlijk verdeeld, ben benieuwd hoe zoiets gaat wanneer er minder op 1 of 2 personen wordt βgespeeldβ
Miranda Taras-avonturen Het was echt super super spannend! Ik ben helemaal happy met degene die wint! Zal niks spoileren π