Elastiek Inderdaad heel dapper! Wat een verdeeldheid in dit kamp. Ik ben ook benieuwd zondag, ook hoe het dan gaat met winnaarseiland als ze daar weer een proef moeten doen.
Miranda Ja want er zijn 3 bedden, maar Jan blijft er zitten en hoeft niet te strijden of hoe zullen ze dat gaan invullen? De nieuwe winnaar die erbij komt mag 1 uitkiezen om een duel mee te doen en die wint mag blijven?
Sssimonee Ben ook erg benieuwd. Met zijn 3en strijden zou het eerlijkste zijn. Dan blijft Nr 1 op winnaars eiland. Nr 2 naar Bandana eiland Nr 3 naar het 3e eiland
Miranda Ah Loek er uit, sneu altijd. Vond 'm wel een aardige vent. Eerlijk vooral! Ik ben nu vooral voor Jan, hij is erg goed in de spellen en vriendelijk. Hoop dat hij er nog een poosje in blijft!
Miranda Ja leuke dame is dat inderdaad! Ik ben voor deze lijst: Jan Jayjay Yuki Britte Wietze Anouk Ik zou 3 van hen wel in de finale willen zien!
Miranda Wij gaan nu terug kijken, eerst Sint Maarten gelopen en een rugzak vol snoep verzamelt ππ₯³
Elastiek Hier nu net de aflevering van donderdag terug gekeken. Een verwachte uitkomst vond ik met wie eruit gestemd zou worden.
Laurraa_ Elastiek Spannend! En blijf vertrouwen houden in jezelf. Ik weet dat het heel moeilijk is! Neem ook de tijd voor jezelf. πͺπ»
Miranda Ooh wat baalde ik van de eilandraad! Arme Jan! De proef was wel heel leuk, grappige is wij thuis bespreken altijd uitgebreid hoe wij dat zouden doen π En leuk dat Sandra op winnaars eiland mocht blijven π₯³
Ricie Ik zit nu die van gister te kijken. Toffe proef van winnaars eiland! Kwam dit artikel tegen netβ¦ben benieuwd of het waar is. Zou het schandalig en bizar vinden. https://www.gelderlander.nl/show/rtl-vraagt-kandidaten-die-mars-verhaal-herkennen-zich-te-melden~aaf1ccae/?fbclid=IwAR324ERzdQn5tPabr2rdiD2JQxoexj6-eqtrskwNf6c52ax-sE55XHX8fzc
Elastiek Heel erg jammer dat Jan eruit is. Ik had hem zeker de winst wel gegund! Ricie Ik mag hopen dat dat niet waar is π±
Miranda Oh jeetje! Ik mag zeker hopen dat dat niet waar is, maar een verkeerd begrepen stom grapje ofzo π