Elastiek Erg benieuwd naar hoe de halve finale gaat plaats vinden. Ik hoop ondertussen wel dat Jayjay, Do of Robbert gaat winnen.
Miranda Hier ook benieuwd! Nog even geduld, ik denk dat ik het meest voor JayJay ben, daarna Do/Robbert en daarna Yuki. Al gun ik het Yuki ook wel want hij heeft wel enorm zijn best gedaan overal mee en vindt hem ook wel tof. Anouk staat bij mij op het laagste plekje.
Miranda Nooit verwacht dat Robbert in de finale zou zitten π± Ik weet niet wie ik liever nog meer in de finale zou zijn, twijfel tussen Yuki en JayJay of Do en JayJay...
Elastiek Ik moet echt leren om dit topic pas te openen als ik heb gekeken. π€£π€£π€£ Ik ga nu kijken!
Elastiek Jammer dat Jayjay niet in de finale staat. Morgen is het zo ver! Erg benieuwd wat de finale gaat worden.
Miranda Elastiek Ja absoluut jammer! Ik hoop dat het een spannende finale gaat worden, dat het eigenlijk tot het laatste een 'iedereen kan nog winnen' race is ofzo!
Ricie Wat een super toffe eind proef was het zeg! Hele mooie en spannende finale. Heel eerlijk, mij maakte het niet veel uit wie er zou winnen. Ik gunde het ze allemaal wel. Op naar volgend jaarβ¦.
Elastiek Ik vond het ook een mooie proef! Hebben jullie ook de filmpjes van Do en Robbert gezien op facebook dat ze hun vrienden en familie gaan bellen?
Sssimonee Gave proef was het. Geweldig dat dan een Robert wint. Valt nooit op en vlamt op het juiste moment.