Miranda Waar! Bij ons in ieder geval, bij m'n moeder niet. Al denk ik een wafelijzer π Je hebt een kopje thee of die heb je net op
Taras-avonturen Miranda niet waar, ben tegenwoordig een beetje verslaafd aan vitaminedrink 's ochtends. Je hebt al goede voornemens voor het nieuwe jaar.
Miranda Niet waar! Nog niet echt over nagedacht en mee bezig geweest, waarschijnlijk neem ik weer een aantal mee van dit jaar π Je hebt vakantie!
Miranda Waar, al vond ik het geen ongedierte, maar we hebben wel eens muizen in huis gehad en die waren niet tam en van mij π Je hebt door oud en nieuw heen geslapen π
Taras-avonturen Waar! En hoe⦠hopelijk is stalgenoot snel weer beter⦠dan neem ik eerst een week slaapvakantie op. Je bent soms wat onhandig
Miranda *kijkt naar random blauwe plekken Ja soms wel π Je hebt het koud en stiekem zin in de zomer
Taras-avonturen Jaaaaa, mag nu wel doorzetten hoor. Zo gehad met de kou en regen! Je bent een beelddenker
Miranda Niet waar! Een lot van Brooke en een te schattig eenhoorn borsteltje voor mijn dochter π Je hebt zere voeten π
Miranda Niet waar, werd alleen wat beroerd wakker na een rare droom π Je hebt vandaag een vrije dag!