Amanda Waar. Meestal 1 serie waar je na moet denken en 1 waar ik juist niet teveel na wil denken π Je vist wel eens een favoriet kledingstuk dat eigenlijk gewassen moet worden uit de wasmand.
Miranda Waar, vooral een leuke jurk wil ik nog wel eens besnuffelen π Je gaat op vakantie deze zomervakantie!
Amanda Niet waar helaas. Mijn vakantie is verhuisvakantie eind augustus. Sommige huishoudelijke klusjes blijf je maar uitstellen omdat je er een hekel aan hebt.
Miranda Niet waar, maar dat is omdat we een kitten hebben die liever nog speelt dan lekker ligt π Je kunt skateboarden
Amanda Niet waar. Of nou ja, ik was 12 toen ik dacht voor het laatst heb gedaan en heb niet de behoefte om het nog een keer te proberen π Je favoriete huisdier is een hond.
Miranda Niet waar, op dit moment onze katten. Al smelt ik wel voor een corgi (beide)! Je loopt het liefste op sneakers
Amanda Niet waar, ze zijn donkerblauw met streepjes. Wit is zo besmettelijk haha. De zomer is je favoriete seizoen.
Miranda Niet waar, denk dat de Lente mij meer aanspreekt, alles weer in de groei na een donkere tijd. Heerlijk! Je hebt vandaag gezwommen!
Amanda Niet waar. Ik heb al lang niet meer gezwommen. Vorig jaar in eigen tuin denk ik. Kun je niet eens echt zwemmen noemen π Ik heb een ochtendhumeur.
Miranda Niet waar! Heerlijke ochtend gehad, lekker vrolijk wakker geworden. Met een lach de dag begonnen π Je houdt van bloemen
Amanda Soms. Ik kan strak plannen, zoals met de verbouwing. Maar soms is het ook go with the flow. Je houdt van historische films.