Taras-avonturen Ja, een keer geprobeerd, maar kon de rem niet vinden… Ik heb nog nooit op iemand anders huis gepast
Miranda Jawel! Heel lang geleden en ik gleed onderuit op de piste en onderschepte het meisje waarmee ik op vakantie was en zo gleden wij al lachend van de hele piste af. Vergeet het nooit meer 😆 Ik heb nog nooit Hachi gekeken
Taras-avonturen Ja, maar ik heb er nu een ban op staan… blijf janken… Ik heb nog nooit geprobeerd mijn ogen open te houden tijdens een niesbui…
Miranda Alleen privé, maar nog nooit naar een openbare. Niks voor mij trouwens. Ik heb nog nooit kaasfondue gedaan
Elastiek Nog nooit inderdaad, maar ik zou er wel graag een keer heen willen gaan. Om in dezelfde richting te blijven, ik ben nog nooit bij de Vrienden van Amstel live geweest.
Taras-avonturen Nee, helaas kon ik dit niet regelen qua dieren. Mijn broertje heeft er een paar jaar gewoond. Ik heb nog nooit wild geplast…
Elastiek Aangezien ik gezegend ben met een kleine blaas en op elk onmogelijk moment moet plassen… Ja, vaak genoeg. 😂 Ik heb (gelukkig) nog nooit 112 hoeven bellen.
Marjo Jawel, zo'n beetje de hele middelbare school tijd heb ik met een beugeltje gelopen… Alleen slotjes gelukkig, geen buitenboord 😃 Ik heb nog nooit een auto-ongeluk gehad
Taras-avonturen Jawel, hele domme. Achterop een lesauto geknald en een politieauto aangereden 😬🙈 kan ook maar 1 overkomen 🤭 Ik heb nog nooit een gekregen cadeau geruild omdat ik hem niet leuk vond…