Elastiek Niet waar. 😅 1 keer, en de lerares wist ervanaf omdat ik mijn boeken niet mee had, omdat ik dacht dat dat niet hoefde. Niet dat dat het goed praat. 🤣 Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest.
Marjo Dat klopt! Staat ook niet echt hoog op mijn verlanglijstje. Ik heb nog nooit in een supercar gereden of gezeten
Taras-avonturen Klopt, ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren… Ik heb nog nooit een wespensteek opgelopen
Miranda Ja ik helaas wel, twee keer en dat was minder prettig 😆 Ik ben nog nooit alleen naar de bioscoop geweest
Elastiek Gelukkig niet. Ik heb nog nooit een aanmaning gehad omdat ik een rekening vergeten was om te betalen.
Taras-avonturen Jawel. Ik houd niet van automatische incasso's dus maak alles zelf over… dan wil er heel af en toe nog wel eens een bij langs schieten 🙈 Ik heb nog nooit een carrière switch overwogen
Amanda Zeker wel! Van beleidsmedewerker naar het onderwijs en weer terug bij de gemeente met een bak aan praktijkervaring. Ik ben nog nooit verhuisd
Elastiek Wel een bekeuring, geen echte boete. Ik ben nog nooit gebeten door een dier waardoor ik naar het ziekenhuis / eerste hulp moest.
Taras-avonturen Jazeker, trektocht met tentje, in de iets grotere tent caravan, vouwwagen, echt mijn ding! Ik heb nog nooit een andere discipline geprobeerd met paardrijden
irislisette Ik heb heel veel uitgeprobeerd 🙈 dressuur, springen, mennen, western, voltige… ik vind het leuker goed te zijn ij meerdere disciplines dan uitmuntend in één. Ik heb nog nooit wat gebroken met paardrijden