Zo hehe, dit topic stond al een tijdje op de lijst om te reageren. Maar we hebben een aardige beestenbende. Dus wilde er wel ff voor gaan zitten. Nu tijd voor, dus daar komt ie:
Dit is Sammie:
Sammie is een kat/kater….wel zonder ballen🤣 Soms leuk om hem mee te plagen “Sammie als ie ballen hebt doe je….oh wacht laat maar. Je hebt geen ballen” 🙈🤣 Hij houd van slapen en eten…dat is ook wel te zien aan zn postuur. Wn hij is nu ongeveer 2.5 jaar oud denk ik? Dit is zijn favoriete chill positie
Dan hebben we nog zijn zusje. Een stuk kleiner. Genaamd Katey:
Zij is echt de prinses in huis, althans….dat denkt ze. En zo gedraagd ze zich. Alles moet altijd voor haar gedaan worden en ze is zo chique als het maar zijn kan. Altijd deftige houdingen, vaak zitten met de pootjes gekruist. En als het baasje iets doet waar ze het niet mee eens is….dan kan ze blikken hebben. Nou geloof me, als blikken konden doden had ik dit nu niet meer kunnen schrijven 🤣
Dan hebben we nog de jongste kattentelg:
Dit is Scotti, nu een week of 16 issie geloof ik zo uit mijn hoofd. We konden hem pas gratis uit een nestje gaan halen. En aangezien we al heel lang een rooie erbij wilde konden we het niet laten.
Katey en Sammie moesten eerst niet zo veel van hem hebben. Met Katey ging dat snel beter. Met Sammie duurde het iets langer. Maar na een klein weekje konden ze elkaar wel luchten. Dn Sammie en Scotti zijn inmiddels de dikste vrienden.
En ja….Scotti kan er ook wat van qua slaap positie’s en chill positie’s. Die is niet van je af te slaan. Ook al heb je m net op zn donder gegeven omdat ie weer eens iets doet wat niet maf (op tafel springen, planten van de kasten gooien of ander kattenkwaad). 2 minuten later ligt ie alweer op je te slapen. Maaaar als hij geen zin heeft in mensen dan is de pinguin zijn grootste vriend. Zou dit comfortabel liggen?
Dan hebben we daarnaast nog 2 chinchilla’s. Iets minder vanzelfsprekende en voorkomende huisdieren. Het zijn knagertjes. Of althans, flinke knagers. De grootste van de 2 gaat richting de kilo.
Een korte omschrijving voor degene die ze niet kennen. Het zijn flink formaat knagers, leven van oorsprong in het andes gebergte. En hebben eennauper zachte fluffy vacht. Er gaan dan ook ongeveer 200 chinchilla’s in een bontjas. Daardoor gingen ze hard richting uitsterving. Maar als ik het internet moet geloven ging het weer de goede kant op. Ohja, ze worden in gevangenschap over het algemeen een jaar of 20. Die van ons zijn een jaar of 4 inmiddels. Bliksem en Zorro:
Daarnaast heeft mn vriendin nog 3 ratten. Heb het zelf niet zo op ratten. Maar ach, als zei het graag wil en zei ze berzorgd…wie ben ik dan om neentenzevgen toch?
Dit zijn er 2 van de 3….de 3e laat zich niet zo vaak zien en fotograferen maar is een zwarte haha. En de namen? Vraag me die niet, al sla je me dood 🤣
Nou dit is onze beestenbende dus! Lekker vol huisje zo.