Miranda Aangezien de mijne kapot is gegeten door muizen tijdens m'n rustperiode, moet ik eraan geloven en een nieuwe cap kopen. Beetje 'normaal', hoeft geen glitters, moet goed zitten, niet irriteren, zwart (als hoofdkleur) Iemand tips?
Elastiek Ik heb van BR de Zenith cap. Hele fijne cap vind ik zelf! Maar het is maar net welke fijn op jouw hoofd zit. Denk dat je het beste wat verschillende modellen kan gaan passen. Wat mij of iemand anders fijn zit, kan bij jou juist weer helemaal niet fijn zitten.
Miranda Daar heb je een punt, ga zeker ook passen. Wil dan gelijk voor de jongste ook eens kijken naar rijlaarsjes, bodyprotector en een cap. Maar dan heb ik een idee waar ik een beetje naar kan kijken 😁
irislisette “Goedkoop” zou ik idd BR of Harry’s Horse zeggen. 🙂 en er is volgens mij niet helmet awareness dus overal korting! Goede tijd om op zoek te gaan haha
Taras-avonturen Ik heb een Uvex cap. En ik moet echt zeggen dat deze, na een hele zoektocht, echt een blijver is.
Amanda De fijnste cap die ik ooit heb gehad was een Uvex. Een dure. Geen idee welke, ik had ‘m met een prijsvraag gewonnen. Op 1 april, ik geloofde er geen ruk van 😂. Na 3 jaar kon ik hem weggooien omdat ik er hard op gevallen was. Dat ding heeft mijn leven gered. Daarna jaren een Casco gehad. Toen een BR, maar die liet ik zelf keihard vallen. Toen voor de zekerheid weer een ander en nu een Harry’s Horse. Alles was verstelbaar met zo’n draaiwieltje. Ik heb een onmogelijke maat, dus dat moet ik echt hebben.
irislisette Ik heb sinds januari een Samshield MissShield en ben echt heel blij ermee. Hij zit zo lekker dat ik m al regelmatig vergeten ben af te doen 😂