Nee dat gaat wel goed. In principe hangt alles net boven de grond. Daarbij hebben ze geen ijzers en de mazen zijn een stuk kleiner dan de shet voetjes. Ik ben nog wel wat aan het zoeken naar welk net ik aan welke paal ik kan hangen. Maar ik heb ze aardig. Heb nu 4 netten per paal en hang er 2 op en vul er dan 2 zeg maar voor de keer er na. We hebben inmiddels ook 2 netten in de stal hangen, dus in totaal 6 plekken. Nog even rubberen tegels onder leggen van de week. En er komt nog 1 plek bij, daar is een paal van gebroken, dus moeten we nog even fixen.
Vandaag de wei gemaaid en gesleept. Klaar voor de regen en alles weer lekker strak. Deze kan dicht blijven tot de herfst. Is de hoogst gelegen wei, dus die wil ik voor her najaar bewaren.
We hebben de naastgelegen esdoorn vakkundig vermoord en verwijderd.
Alle voeten zijn weer gedaan.
De oude merrie is woensdag ingeslapen. Ximo is er bij geweest en heeft op zijn manier afscheid genomen. We wilden ze nog niet direct bij elkaar zetten (stonden apart met hoge draadjes ertussen zodat de shets er onder door konden), maar ik merkte dat Ximo zich alleen voelde. Dus ik heb toch de draadjes er tussenuit gehaald. Op 1 stuk na, zodat hij wel zijn eigen paddock heeft. Daar staan hoge draadjes, dus hij loopt wel bij de rest, maar heeft zijn eigen escape stukje.
Het gaat best heel goed samen π₯°. alleen Noura ziet hem nog als dinkytoy π
Maar daar rent hij dus gewoon voor weg.
En tsja, waarom zou je uit een net eten π