Miranda Essie73 Oef.. denk dan liever 1 keer kort. Pittige vraag! Op een onbewoond eiland helemaal alleen of midden in een gigantische drukke stad met 24/7 lawaai
Elastiek Hmm moeilijke hoor. Ik denk liever helemaal alleen dan. Ik kan niet zo goed tegen veel prikkels en ben ook niet zo goed met mensen. Kerst of sinterklaas?
Miranda Kerst! Zoveel meer leuke dagen en voor jong en oud! Constant je neus dicht hebben of constant hoesten
Elastiek Die vraag is niet te beantwoorden π Cake denk ik, of misschien toch taart... Liever blind of doof zijn.
Miranda Oef, jeetje wat een moeilijke vraag! Ik zou denk ik dan liever doof willen zijn, ik zou het gezicht van m'n meisjes niet willen missen. Maar hun stem nooit meer horen.. poeh, zware vraag π₯² Uit je broek scheuren of uit je shirt scheuren
Elastiek Uit mijn broek scheuren, dat is me namelijk al een keer op het werk gebeurd. π Een boek lezen of een film kijken.
Miranda Paard aan huis, want dat betekent dat ik m'n droomhuis heb π€£ Avondeten als ontbijt of ontbijt als avondeten?
Ricie Dan denk ik toch echt ontbijt als avondeten....het meeste avondeten zal ik smorgens echt niet door mn strot krijgen haha. Als je 1 vervoersmiddel mocht kiezen, die je de rest van je leven moet gebruiken: Auto of fiets
Essie73 Auto! mijn familie woont ver weg, dat is niet te fietsen. Altijd tussen de 20 en 25 graden of de seizoenen?
Elastiek Hoeveel ik ook van de zomer hou, dan toch de verschillende seizoenen. Altijd dansen als je beweegt of alles wat je wil zeggen moet je zingen?
Miranda Alles wat ik zeg zingen, leven wordt dan een grote musical π€£ Lauwe thee drinken of veel te zoete ranja
Essie73 Lauwe thee, totaal geen problemen mee. Maar met zoete ranja wel. Blehh Hele simpele: Zwart of wit?
Miranda Serie! Kan ik helemaal in verdwijnen π 'S ochtends om 05.00 wakker worden door het gezang van vogels of 07.00 wakker worden door lawaai van auto's