Miranda Oh jee, ik ga erg slecht op koffie. Dus dat worden dan 10 flesjes bier (en een dikke kater 😆 ) Muziek luisteren of muziek maken?
Elastiek Luisteren. Alle spullen voor je paard zijn knalroze of alle spullen zijn een carnaval van kleuren bij elkaar?
Miranda Zelf verbouwen! Nu wel enige ervaring mee 🤣 Een luie vakantie waar je alleen maar rond hangt bij het zwembad of een actieve vakantie waarbij je berg wandelingen en dergelijke maakt
Elastiek Liefste een combinatie van, maar als ik echt moet kiezen dan liever een actieve vakantie. Liever werkgever of werknemer zijn?
Miranda Werkgever denk ik, werknemer is voor mij op 't moment niet te doen met de meiden en alles wat ik nog op de planning heb staan. En volgens mij kan ik best goed rondbazen toch 😆 Marsepein of chocolade
Elastiek Ik zie jou ook wel als een werkgever ja. 😆 Chocolade. Ik hou niet van marsepijn. Elke avond een kinderfilm kijken voor het slapen gaan of een horrorfilm?
Miranda Kinderfilm, doe ik nu toch al 🤣 Keihard meezingen met de radio in de auto met al je vrienden of zachtjes meezingen in de openbare bus
Ricie Dan denk ik spanje, moeilijk te zeggen want ik ben beide landen nooit geweest. Nederlandstalige of engelse muziek?