Miranda Beide! Ik ben nu ook wel benieuwd! Hahaha π Ik heb heel saai avondeten gekocht als laatst π
Miranda Kleding voor mijn dochters π Ze waren er allebei wel heel blij mee! Daarvoor een zeermeermin Barbie voor de oudste!
Amanda Nice! Mijn laatste aankoop was een Correctbook. Wat een geweldige uitvinding! Een whiteboard in notitiboek uitvoering zeg maar π
Amanda Aanrader! Ik heb deze: Correctbook Original | HΓ©t Uitwisbare Notitieboek Met weekplanner, notitiebladen, todolijst, muziekbladen. Je kunt 'm zelf uitbreiden met losse bladen. Pen en wisser krijg je erbij. Ik ben echt fan π
Miranda Amanda Oh dit heb ik gehad π Een bamboo boek ofzoiets. Mijn stift was helaas binnen no time plat en het uitwissen ging niet zo heel fijn na een tijdje. Maar dat was ook al even geleden! Deze ziet er netjes uit π
Taras-avonturen De QUECHUA van de Decathlon. Dat moet het bed zijn voor op vakantie in combinatie met een SI matje er opβ¦ hij is vandaag binnen gekomen, dus van het weekend maar even proef slapen in de woonkamer π€£
Miranda Moest 'm even googelen hoor @Taras-avonturen! Ben benieuwd naar je woonkamer camping π Hier is het laatste een partij zomerschoenen voor mijn meisjes. We zitten in de regenboog glitter eenhoorn roze fase, dus je kan vast wel raden hoe de bestellijst eruit zag π¦
Miranda Niet helemaal de laatste, maar wel de laatste paardenaankoop! Voor mijn oudste dochter goed schoeisel! Kan ze nu serieus beginnen met rijden π
Amanda Oooh ik heb zoiets tofs gewonnen/gekocht via Vakantieveilingen. Ik was het zagen met de hand wel zat en zag ineens dit voorbij komen. En ik had βm! Ideaal voor takken en planken.
irislisette Op Horse Event heb ik een shirt gekocht van DressagePro voor een hele fijne prijs. βΊοΈ
Koper Leuke aankopen komen hier voorbij π Mijn laatste aankoop (die geen eten was) waren een hardloopshirt en -short, en ook meteen maar fijne sokken er bij.