Taras-avonturen Ik voel mij veilig met Hannes. De laatste uitlaat ronde lopen we altijd in het donker in het natuurgebied achter ons huis. Ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld als hij bij mij is.
Taras-avonturen Ik ben normaal helemaal fan van Hardstyle / Happy Hardcore, maar sinds een maand heb ik een soort van Ibiza Lounge muziek ontdekt waar ik ook erg rustig van wordt. Dus dat heb ik nu voornamelijk op staan.
Marjo Ik vind allerlei soorten muziek fantastisch. Ik kan helemaal losgaan op Within Temptation/Evanescence, wegdromen bij piano muziek van Einaudi, relaxen met Ed Sheeran en ga zo maar door… Het enige wat ik echt niet luister is Nederlandstalig lol. Momenteel luister ik veel Smash Into Pieces.
Marjo Stiekem wil ik hier zelf ook op antwoorden XD Ik vind de tijd van de cowboys en indianen ontzettend interessant, maar ben ook heel erg geboeid door de Tweede Wereldoorlog en alles wat daar omheen gebeurd is.
Taras-avonturen De middeleeuwen, al zou ik denk ik bij het boerenvolk / werkvolk horen ipv in een mooi kasteel wonen of ridder zijn 🙈
irislisette Voor mij hetzelfde! Ben echt gek op muziek. Maar wel echte muziek en niet “stamp”muziek Een nieuwe: wat is jouw natuurlijke gave?
Miranda Oef, lastig! Telt overal tegenaan stoten ook?🤣 Ik weet niet echt of ik een gave heb of dat het meer kennis en kunde is. Maar het omgaan met kinderen gaat mij aardig goed af 😁 Het verplaatsen naar iemands niveau denk ik dan. Jij dan?
Miranda Wat is jouw ultieme geluksmomentje? Op dit moment, een kopje thee in de serre met het zonnetje erbij. Laptop op tafel, rustig m'n werk doen. Even genieten (na een week vakantie 😆 )
Amanda Paarden in de wei, zonnetje en ik lekker op een stoel of bank genieten van het weer en het uitzicht. Daar kan ik echt enorm van genieten.
Marjo Kleine geluksmomentjes… Een boek lezen met een kat op schoot, of een radler onder aan de piste in de zon… Heerlijk <3 Wanneer heb je voor het laatst geweldig gegeten?
irislisette Oeff lastige. Ik vond van de week mn groente geweldig 😂 omdat ik de hele week ervoor een slechte week had en ongezond had gegeten
Amanda Gisteren! We hadden een arrangement voor de musical in Carré, bij het restaurant van hen. Wat was dat heerlijk! Als je deze week opnieuw kon doen, wat zou je anders doen?
Miranda De week is nog maar net begonnen, maar ik zou iets minder op één dag plannen om te doen. Iets meer verspreiden 😅
Amanda Oh, maar dat is niet per sé voor deze week een goeie hahaha. Ik kom er het weekend nog eens op terug.
Marjo Deze week? Ik zou tampons en maandverband in mijn tas stoppen 🤣(of niet, had nu wel een goed excuus om na t werk niet te gaan sporten) Welk lied beschrijft jouw leven op dit moment?