Miranda Even tussen haakjes want het werkt wel of het werkt niet vaak. Maar wat is nu echt een wondermiddel die jij gebruikt bij je pony's/paarden? Ik gebruik High Gloss en daarmee krijgen m'n paarden toch wel hele mooie glanzende schone manen! Verder ben ik reuze benieuwd naar wat jullie gebruiken!
irislisette Ik heb een droogshampoo die best prima is. Voor de paarden. Vetramil, maar niet alleen voor paarden. Ook voor onszelf. Vriendlief had met een tang op zn neus geslagen en dat was best een vieze, wijkende wond. Niet naar ziekenhuis gegaan en was al te laat om iets aan te laten doen toen ie thuiskwam en ik ernaar kijken kon. Met Vetramil was t 5 dagen later weg en gewoon amper litteken! Ik denk verders nog even na!
Miranda Oe Vetramil klinkt wel als iets wat hier ook wel handig kan zijn. Ben benieuwd wat je nog meer gebruikt, iemand nog een tip voor een echte fijne manenkam eigenlijk? Ik had er eentje maar die heeft een gel handvat en Henkie vindt dat net iets te leuk, dus die is nu kapot 😅
irislisette Ik heb deze: https://www.ej.nl/paard/poetsen-toiletteren/poetsen/staartborstel-epplejeck-softgrip-stars_8753.html?colorId=10091 Vind vooral de vorm heel fijn!
Taras-avonturen De producten van Galloping Goop! Als ik Taar daar mee was doet het haast pijn aan mijn ogen, zo wit is ze dan.
Taras-avonturen irislisette eerst de de-greaser en dan de Hi-ho-silver is echt het succes recept van ze 😁
Taras-avonturen 1000 ml de-greaser is €21,95 1000 ml Hi Ho Silvio ook €21,95 Maar ik was niet zo heel veel, alleen voor wedstrijdjes a 2 tot 4 keer per jaar, dus doe er inmiddels al 4 jaar mee en denk nu net op de helft.
irislisette Taras-avonturen dan is het idd prima te doen! Mijn paard heeft ook niet zoveel wit als die van jou haha