Tara staat gestald op de plaatselijke manege, waar ik 3 jaar geleden mijn eigen stal ben begonnen, inmiddels ben ik per 1 maart gestopt, maar Tara kon er gelukkig blijven staan, een vriendin heeft het over genomen. De stallen op de manege stonden al een paar jaar leeg. In de zomer (half april tot eind september / midden oktober) staan onze paarden 24/7 buiten, overdag op één van de weides, 'snachts op de zeer ruime paddock. De overige maanden staan ze van 6.00 uur tot 22.00 uur op de paddock en 's nachts op stal. We hebben 6 paarden, Tara is mijn paard, Laziz is van Merel, Catota en Orlando zijn van Nienke en Anna en Thimme zijn van Anita.
Wij hebben 2 binnenbakken en 2 buiten bakken tot onze beschikking, maar hier maak ik weinig gebruik van, ik ben een buitenruiter. Verder hebben we een grote kantine tot onze beschikking. Af en toe komen er leden van de vereniging rijden, zogenaamde sleutelleden. Op maandag avond zijn er springlessen, op dinsdag dressuurlessen en 1 keer per 2 week op woensdag hebben we westernles.