Ik dacht, laat ik eens een topic openen om de avonturen te delen van Henkie en Harrie. π
Sinds kort hebben wij een kleine erbij namelijk Harrie, Henkie hebben we inmiddels al richting de 2 jaar en sinds het verlies van Sanya was hij eenzaam, dus hup op zoek naar een vriendje!
En daar was hij, Harrie! Wat een schatje, wel 'eventjes' 2 uur heen en 2 uur terug rijden, maar het is het totaal waard. Een hele vriendelijke, lieve, rustige kinderpony, met een bijzonder uiterlijk en had ik al gezegd dat hij echt onwijs lief is!
Bij de kennismaking mocht onze dochter er eventjes op zitten, dat was even spannend, maar Harrie deed het super! "Ik wil Harrie meenemen mama' zei ze de hele tijd dat ze hem knuffelde en kusjes gaf. Nou dat hoef je deze ponymama niet twee keer te zeggen π
Henkie waren wij ook op slag verliefd op, prachtige pony, heel lief, onwijs nieuwsgierig en vooral enthousiast!
We gaan lekker met beide pony's bezig, lekker wandelen, borstelen, tutten en rondjes erop zitten. Ikzelf ga vooral bezig met het leren luisteren aan de lijn, mee lopen wanneer het moet en rustig blijven als er kindjes op zitten. Zodat we straks ook lekker met mama en dochter kunnen rijden.
Daarnaast mogen ze ook gewoon lekker pony zijn, heerlijk in het land crossen, grasjes eten, in de schuilstal staan en gewoon genieten in de zon. Mijn jongste dochter is nog maar net 1 jaar oud, dus die moet nog eventjes wachten, de oudste is nu bijna 3,5 dus oud genoeg om te beginnen met een pennymeisje te worden!
Ze mag nu al graag de pony's borstelen, ze is vooral gek op de 'ponyspray' voor in de manen, waar ze mooi glimmend en zacht van worden. Ik ben bijna aan fles twee bezig π
Genoeg gepraat! Hier wat leuke foto's van de pony's, we hebben vast nog meer foto's en er zullen ook vast nog meer komen!
Liefde met Henkie, oefenen en samen een band krijgen.
De eerste ontmoeting met Harrie!
Dit was na dag 1 samen, ze staan lekker allebei rustig te knabbelen
Henkie kan zo heerlijk kijken
Even knabbelen en snuffelen aan elkaar β€οΈ
Samen rennen!
Even bij m'n dochter kijkenβ€οΈ