Dit is Maj. Maj is een kruising Russisch Blauw van nu 10 jaar. Ze heeft nog nooit wat gewonnen voor dierendag of een andere gelegenheid. Nou ja, behalve mijn hart dan natuurlijk.
Want eigenlijk ging ik bij het nestje kijken omdat er een rood katertje bij zat. Dat zocht ik eigenlijk. En werd dus meteen verliefd op dit blauwe poesje van toen net 3 dagen oud.
Anderhalve week later ging ik weer kijken. De oogjes waren al open en Maj en haar broertjes en zusjes konden ook al lopen. Ik ging op de grond zitten om al die katjes eens te knuffelen en Maj liep in een rechte lijn naar mij toe en ging in mijn handen zitten. Ze wilde even duidelijk maken dat zij bij mij hoorde. Zo fijn dat zij dat ook vond π₯°
En dit is Juju. Juju is al 17 jaar mijn lieve, trouwe, knuffelige en soms zo luidruchtige kattenmannetje. Hij is zo liefdevol, echt een heel zachte en zelfbewuste uitstraling heeft hij. Hij heeft ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel: wanneer hij buiten rondloopt komt hij ongeveer om de drie kwartier even naar mij toe (binnen/boven), kijkt of alles nog goed gaat, geeft mij hard spinnend een kopje en daarna banjert hij weer naar buiten.
Hij is nog in redelijk goede gezondheid. Ik hoop zo dat we nog een tijdje samen kunnen blijven π₯°
Let bij deze foto ook even op de net zichtbare buikpluis